בצל גל הטרור: כוננות מוגברת ודריכות שיא לקראת הרמדאן

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on בצל גל הטרור: כוננות מוגברת ודריכות שיא לקראת הרמדאן

המשטרה סימנה מעל מאה יעדים נפיצים ובמערכת הביטחון תגברו את מוקדי החיכוך והצירים המרכזיים מחשש לפיגועי השראה. גם בצה"ל עדכנו על העלאת רמת הכוננות באוגדת יהודה ושומרון מחשש לפיגועי ירי ודקירה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצל גל הטרור ועל רקע הפיגועים הקטלניים בשבוע האחרון: כוננות מוגברת ומתיחות שיא במערכת הביטחון, בעיקר בעיר ירושלים לקראת תפילות יום השישי ופתיחת הרמדאן.

"מתפללים שיעבור בשקט": המשטרה נערכת לרמדאן

המשטרה סימנה מעל מאה יעדים נפיצים ובמערכת הביטחון תגברו את מוקדי החיכוך והצירים המרכזיים מחשש לפיגועי השראה. גם בצה"ל עדכנו על העלאת רמת הכוננות באוגדת יהודה ושומרון מחשש לפיגועי ירי ודקירה. האוגדה קיבלה תגבור של שמונה גדודים ועיקר הפעילות מתמקדת בצירי התנועה ובתחנות ההסעה.

ד"ר מרדכי קידר: "ההבדל בין רע"מ לדאע"ש הוא רק בלוח הזמנים"

וברקע ההסלמה, גל המעצרים של כוחות הביטחון ממשיך: עד כה נעצרו 12 חשודים במעורבות בפיגוע בבני ברק. בין החשודים נעצרו גם אותם אלה שעל פי החשד סיפקו נשק ורכב למחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק וסייעו לו להיכנס לתחומי הקו הירוק. בימים הקרובים, צפויים להימשך המעצרים של כל אותם החשודים בטרור.

טרור ברחובות? כך נסייע לילדים להתמודד עם מצבי לחץ וחרדה

בתוך כך, המשטרה צפויה לקבל תוספת תקציב של 181 מיליון שקלים, כך סיכמו אתמול ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לביטחון פנים עומר בר לב. הכספים יושקעו בין היתר לגיוס לוחמים והקמת חטיבה של משמר הגבול על בסיס כוחות מילואים.

"גם כשיש אסונות – צריך לחפש את הטוב שה' עושה"



0 תגובות